Oppimispäiväkirja - 3.3.2021 Asiakastapaaminen 3h

 Voi, miten ihanaa oli tavata pitkästä aikaa

joku perheen ulkopuolinen henkilö livenä.

Tapasin yrittäjän kanssa lounaan merkeissä

ja mietimme hänen yritystoimintaansa. 



Näytin hieman esimerkkiä tulevasta työstä ja 

siitä, mitä se voisi parhaimmillaan sisältää.

Ruoan ja jälkiruoan jälkeen menimme

hänen toimistolleen ja autoin yrittäjää seuraavassa

projektissaan eteenpäin.

Asiakas olisi halunnut vain ihan pienen avun, mutta

koska itse ajattelin, että "samalla vaivalla" voidaan

laittaa homma kasaan perjantaita varten, niin

tehtiin kaikki hommat valmiksi - ja lopputulos oli loistava!


Aikaa kului 3 tuntia ja saimme monta asiaa eteenpäin siinä ajassa.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Oppimispäiväkirja - Projektisuunnitelman tarkastus 16h 30min

Oppimispäiväkirja - Projektisuunnitelman viimeistelyä 4h 15min.

Oppimispäiväkirja - Etäkokous + tehtävät 4h ja koulutus 2h = yht. 6h