Oppimispäiväkirja - 3.3.2021 Asiakastapaaminen 3h
Voi, miten ihanaa oli tavata pitkästä aikaa
joku perheen ulkopuolinen henkilö livenä.
Tapasin yrittäjän kanssa lounaan merkeissä
ja mietimme hänen yritystoimintaansa.
Näytin hieman esimerkkiä tulevasta työstä ja
siitä, mitä se voisi parhaimmillaan sisältää.
Ruoan ja jälkiruoan jälkeen menimme
hänen toimistolleen ja autoin yrittäjää seuraavassa
projektissaan eteenpäin.
Asiakas olisi halunnut vain ihan pienen avun, mutta
koska itse ajattelin, että "samalla vaivalla" voidaan
laittaa homma kasaan perjantaita varten, niin
tehtiin kaikki hommat valmiksi - ja lopputulos oli loistava!
Aikaa kului 3 tuntia ja saimme monta asiaa eteenpäin siinä ajassa.
Kommentit
Lähetä kommentti