Oppimispäiväkirja - Projektisuunnitelman tarkastus 16h 30min
Voi harmin harmi.... Kun aloin vaihe vaiheelta tarkistamaan, että onhan meidän projektisuunnitelmassa kaikki merkinnät ym. OK, niin huomasin, että eipä ollut! Siitä se sitten alkoi eräänlainen härdelli. Ajattelin korjata meidän tarvehierarkian puutokset niin, että lisään raporttiin meidän johtoryhmän kokoukset ja käsiteltävät asiat niiltä osin, kuin tiedän... No, huomasin kuitenkin, että tehtävähierarkiassa, jonka teimme Excelissä, puuttui kuitenkin oleellisia tietoja ja osa päivämääristä oli virheellisiä. En ollut perehtynyt Projektisuunnitelma-Excelin käyttöön, joten se oli nyt otettava yhdessä päivässä haltuun... Excel on periaatteessa kyllä yksi mukavimmista työkaluista ja se taipuu moneksi, mutta toisaalta siinä on niin paljon sellaista "piilok...